De Oude Schuur - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu De Oude Schuur - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

De Oude Schuur

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

18 Juli 2015 | Nederland, Nijmegen

Zaterdag 18 juli.
Wij zijn nu bij de caravan (de Oude Schuur) want het gras moet gemaaid worden.
Van de buurman hebben we een fietsendrager kunnen lenen en we gaan in Nijmegen op 2 oude fietsen die in de blokhut staan elke dag naar de Wedren voor de vierdaagse. Het scheelt 2 blarenpassen en ver lopen naar het station vanwaar de bussen vertrekken.
De tuin staat er weer goed bij, de lelies doen het fantastisch en het gras is hoog

• 18 Juli 2015 - 14:54

Lineke:

Ziet er goed uit bij jullie caravan .
    Hopelijk blijft t mooi weer . niet al te warm! Groetjes die en lineke

• 18 Juli 2015 - 18:12

Abel En Jonneke:

succes de komende dagen in de vierdaagse

• 18 Juli 2015 - 21:37

Lineke:

Hoi Thérèse

We willen graag een dag komen kijken. Wat is het meest geschikt .

Gr lineke

• 18 Juli 2015 - 23:23

Ans En JP:

Hoi Schone sissie en swaatje!!Heel veel wandel plezier ,blijft geloof ik lekker weer niet te heet dacht ik!! Wij komen vrijdag naar jullie toe !! Jullie binnenhalen ha ha !! sterkte moppies Ans en JP

• 19 Juli 2015 - 08:00

Therese Verschuuren:

Hoi Lineke, maakt niet uit maar vrijdags is het heel erg druk. Wij zijn meestal tussen 4 en 5 binnen. Dan blijven we nog ongeveer een uurtje op de wedren en dan gaan we muziek luisteren bij koningsplein.
    Na het eten (vroeg) gaan we wel naar Gerda en doen we niet aan de feesten mee omdat we vroeg naar bed gaan. We moeten weer midden in de nacht opstaan

• 19 Juli 2015 - 08:08

Therese Verschuuren:

Leuk Ans, zie je je neef ook weer.Over 2 jaar lopen jullie ook weer mee toch?

• 19 Juli 2015 - 09:56

Else Marie En Jo:

Hoi Therese en Gerard, Wij wensen jullie heel veel succes met de 4-daagse!
    We kijken uit naar de verslagen!
    Lieve groetjes

• 19 Juli 2015 - 12:07

Lien:

Hoi Therese en Gerard
    Heel veel plezier en sterkte mrt de vierdaagse.
    groetjes Lien

• 19 Juli 2015 - 12:37