Zondag 19 juli naar Nijmegen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Zondag 19 juli naar Nijmegen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Zondag 19 juli naar Nijmegen

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

19 Juli 2015 | Nederland, Nijmegen

We zitten al lang te wachten tot het ophoudt mete regenen om de auto in te laden. De fietsen heeft Gerard gisteravond al erop gezet.
Geen leuk weer maar goed voor het gras.
Gerard heeft nog even mest gestrooid

  • 19 Juli 2015 - 13:12

    Gretha:

    Zet m op. Ik doe het jullie niet na.....

  • 19 Juli 2015 - 13:41

    Ans:

    Ja het is bar en boos he die regen pffffffff!!
    Het zou vanmiddag droger worden !!!
    kis xx
    Ans en JP
    En als alles goed gaat dan hopen wij er over 2 jaar weer bij te zijn !

  • 19 Juli 2015 - 17:55

    Therese Verschuuren:

    We waren er om kwart over 2, kleine file vanwege wegwerkzaamheden.
    We werden door Gerda ontvangen met koffie en gebak.
    Na het uitlade vd auto op de fiets naar de Wedren en onze startbewijzen opgehaald.
    Nu lekker bij de Omdraai eten

  • 20 Juli 2015 - 08:24

    Barbara:

    Heel veel succes morgen xxx

  • 20 Juli 2015 - 10:59

    Sandra:

    Heey Gerard en Therese,
    morgen gaat het voor jullie beginnen. Ik ga het volgen op tv en ik hoop dat ik jullie een keer voorbij zie komen hoor! Zet m op, jullie zijn bikkels dus het zal wel helemaal lukken. ik zie de foto's graag tegemoet. Heel veel succes! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Therese

Actief sinds 15 Juli 2015
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 2631

Voorgaande reizen:

15 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 Juli 2015 - 24 Juli 2015

Vierdaagse 2015

Landen bezocht: