2e dag, roze woensdag - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu 2e dag, roze woensdag - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

2e dag, roze woensdag

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

22 Juli 2015 | Nederland, Nijmegen

Toen we gisteravond naar Gerda's huis fietsten raakte Gerard's band lek. Geen solution, was uitgedroogd. Plakkertje met lijm erop gedaan maar vanmorgen was hij weer plat als een dubbeltje.
Opgepompt en snel naar de fietsenstalling vd vierdaagse gereden. Is gelukt.
In Wijchen hebben we elkaar ontmoet en samen de rest van het parcours gelopen. Gerard had gelukkig geen ladt van zijn rug (ik ook niet) maar mijn voeten deden zo'n pijn. Mijn schoen en sokken uitgedaan en Gerard heeft mijn voeten ingesmeerd met blauwe perskindol, heerlijk verkoelend. Ik heb wel een flinke blaar en een paar kleintjes.

Om 4 uur waren we binnen maar tot ontsteltenis van Gerard gaf de scan aan dat hij uitgevallen was. Er blijkt een grote storing in het systeem te zitten waardoor veel mensen hetzelfde probleem hadden, gisteren ook al. gevolg was dat Gerard een uur in. De rij heeft gestaan om alles in orde te krijgen. Ik heb hem wel een biertje te brengen. Was behoorlijk balen maar zoals Gerard is heeft hij er weer een slag uit kunnen slaan......morgen vroege start en vrijdag ook

• 22 Juli 2015 - 18:58

Ans:

Jeetje wat een pech met de fiets,gelukkig alles weer goed gekomen!!
    Blij dat jullie geen last van je rug hebben!!
    Wel rot van die blaren Therese goed inpakken morgen!!!
    Lekker dat het systeem was uitgevallen,heb je een rot eind gelopen en dan geeft die aan dat die uitgevallen is onze swaatje!!!!Nou mooi niet dus!
    Heel veel succes morgen en voor straks lekker slapenha ha !!

Liefs en groetjes van Ans en JP

• 22 Juli 2015 - 19:49

Tashaaaa:

Wat een pech inderdaad, niet tof natuurlijk maar jullie gaan dóór uiteraard. Ben nu al trots dat jullie het met al jullie mankementen weten door te gaan. Voor morgen alvast veel geluk gewenst en maar hopen dat je er niet wéér uitgekukelt wordt Gerard :)
    Suc6

• 22 Juli 2015 - 20:02

Frans:

Lekke banden, droge solution, plakkertjes die niet plakken, racefietsen om op tijd te komen, blaren, uren in de rij staan omdat je eigenlijk bent uitgevallen maar toch niet, en een lekkere vroege start morgen en vrijdag ook.
    Ik vind het verschrikkelijk leuk allemaal, ….. om te horen.
    Knap dat jullie de moeilijkste dag hebben doorstaan (behalve Geertje, maar die heeft zich er weer in gekletst).
    Sorry dat ik vanochtend geen sms heb gestuurd, maar had mezelf verslapen. Morgen een herkansing(?)
    Sterkte morgen.

• 22 Juli 2015 - 20:02

Barbara:

Wat een gedoe erom heen,kapotte band en " uitvallen" en dan de blaren nog, maar jullie gaan het redden.
    Morgen heel veel succes en plezier.
    Groetjes Barbara en Fred

• 22 Juli 2015 - 20:47

Therese Verschuuren:

Tot overmaat van ramp is zijn ketting ook nog gebroken