Dag 3, zevenheuvelen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu Dag 3, zevenheuvelen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Therese Verschuuren - WaarBenJij.nu

Dag 3, zevenheuvelen

Door: Therese

Blijf op de hoogte en volg Therese

23 Juli 2015 | Nederland, Nijmegen

Het klinkt gek maar ik heb inderdaad een inlegkruisje verknipt en op alle blaren gedaan en met tape vastgezet. Geweldig, was mijn beste dag. Gerard moest in Groesbeek wel een half uur op mij wachten, we zijn wat gaan eten (hotdog, hmm lekker slecht) en een km verder stonden Lineke en Cor ons op te wachten. Echt lief, nog bedankt. Toen nog de heuvelen, best zwaar maar eerlijk is eerlijk, het was al deze dagen geweldig weer om te wandelen.
Bij de Wedren haalden Jelle en Sofie ons binnen. We kregen meteen hi vife van Sofie. Eerst een ijsje met spikkels en dam muziek op het Koningsplein met natuurlijk bier erbij.
Straks weer naar de Dromaai, jaja.
Genoeg calorien verbrand

  • 23 Juli 2015 - 17:04

    Else Marie En Jo:

    Lieve Therese en Gerard, Fijn dat het lopen goed gegaan is!!
    Morgen laatste dag! Veel succes!
    Groetjes Else Marie en Jo

  • 23 Juli 2015 - 18:46

    Monique:

    Waar een inlegkruisje al niet goed voor is!!! Is dit geen gat in de markt i.p.v. de blarenpleister?
    Weer goed gedaan hoor. Morgen nog even "afzien", nou ja voor jullie eigenlijk een makkie.
    Succes gewenst en daarna nog even feesten zeker?
    Groetjes Monique

  • 23 Juli 2015 - 18:51

    Ans:

    Ha ha waar een inlegkruisje ergens goed voor is behalve waar die dan echt voor is hi hi !!!
    Ben blij dat je heerlijk gelopen heb!En weer lieve visite gehad!!Heerlijk moppie is het ook hoor!!!

    Nou liefjes tot morgen!!Geef wel een appje voor ergens weer af te spreken!!!

    liefs en groetjes Ans en JP

  • 23 Juli 2015 - 19:37

    Lineke:

    Het was gezellig in Groesbeek. Bedankt voorde foto . ik stond er niet zo charmant op. Maar dat geeft niets. En Gerard ik ben toch een wat verbrand :-) ❇:-) ❇:-) ❇:-) ❇:-)

  • 23 Juli 2015 - 20:20

    Therese Verschuuren:

    Degene die het mij vertelde zei dat de blarendoorprikploeg blij zouden zijn als de blarenpleisters niet meer gebruikt wprden. Als je die blaar er zelf afhaalt gaat je hele vel mee en kun je een ontsteking krijgen. Daar weet mijn cheffin vh AMC alles van.
    Ik ga geen feest vieren Monique, Gerard wel. Ik zal wel even blijven maar ik hoorde dat er morgen ook regen komt. Allemaal poncho's mee die morgen komen.
    Als jullie kunnen lijkt mij dezelfde plek van verleden jaar wel goed Ans en Tasha.
    Aan de snelweg bij Lent kunnen jullie voor een tientje parkeren en met de pendelbus mee. Duurt maar ongeveer 10 minuten.
    Lineke jij staat er leuk op, dat kun je van mij niet zeggen.
    Dankjewel Elsemarie en Jo.

  • 23 Juli 2015 - 20:31

    Jelle, Laura, Sofie & Milou:

    Wat geweldig, nog een dag en dan is er weer een topprestatie behaald!
    Sofie vond t super, leuke foto's!! X

  • 23 Juli 2015 - 22:10

    Frans:

    Oké, ik ben weer een beetje in de war.
    Je hebt een inlegkruisje gebruikt voor je blaren, maar was dat een Always (met of zonder vleugels) of een Tena Lady? In het eerste geval kan ik me er iets bij voorstellen, alleen niet dat je die toevallig bij je had(?)
    Als je een Tena Lady hebt gebruikt, kan je in de schoenen van Geertje, want anders past het niet.

    Geen wonder dat Gerard een half uur op je heeft moeten wachten als je met twee inlegkruisjes moet wandelen gaat het niet zo snel. Maar,….. knap gedaan weer.
    En leuk dat jullie echte aandacht krijgen van Lineke en Cor en Jelle en Sofie, dan het commentaar van een broertje die thuis.
    Maar, Petje af.
    Sterkte op jullie laatste dag maar vooral veel plezier bij jullie aankomst.

  • 23 Juli 2015 - 22:23

    Lineke:

    Sorry Frans .maar jij ziet ze vaker dan wij. Dus we waren een beetje jaloers en dachten we gaan gezellig nnaar Groesbeek.

    Iedereen groetjes ook alle broertjes !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Therese

Actief sinds 15 Juli 2015
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 2626

Voorgaande reizen:

15 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 Juli 2015 - 24 Juli 2015

Vierdaagse 2015

Landen bezocht: